http://therapypoint.ca/83818-differin-gel-uk.html 15. veebruaril pakkisime meie, Tantsuansambel Sõprus Tallinnast, Väägvere külakapell ja laulukoor Rõõmusõõm veel viimased asjad kohvrisse, et võtta ette lennureis üle ookeani Austraaliasse. Reisi peamine eesmärk oli tähistada Eesti Vabariigi suurt juubelit koos teiselpool maakera pesitsevate eestlastega. Selleks oli Tarbatu kunstilinejuht Jaanus Randma loonud Eesti ajalugu jutustava teose „Meie aja lugu“. Teos kanti ette läbi erinevate laulude ja tantsude, etenduses kõlasid nii Arvo Pärdi „Ukuaru valss“ kui ka Veljo Tormise „Raua needmine“. Eriti olulist rolli loo jutustamises mängis tantsijate poolt edasi antud emotsioon, mis aitas publikul mõista, et millise perioodiga Eesti ajaloost parasjagu on tegu.

buy Lyrica from india Esimesena peeti Eesti Vabariigi suurt sünnipäeva Lõuna-Austraalias paiknevas Adelaide´s. Sealne eestlaste kogukond oli väga kokkuhoidev ning ülimalt õnnelik meie saabumise üle. Juba lennujaamas ootasid nad meid suure Eesti lipuga, mis hiljem seoti bussi külge, millega mööda linna ringi sõitsime. Adelaide Eesti majas ootasid meid alati kaetud lauad ja naerusuine pererahvas. Ka kontserti oli kogunenud vaatama väga palju kohalikke eestlasi, kes kõik hiljem ka lahkesti olid nõus oma tänutunnet väljendama. Lisaks etendusele, õpetasime seal ka seltskonnatantse, mida nii kohalikud eestlased kui ka austraallased rõõmsalt kaasa tantsisid.
Järgmiseks lendasime Austraalia kagurannikule, et rõõmustada Melbourne´s elavaid eestlasi. Seal ootas meid lisaks tantsimisele ees palju suurem katsumus. Hakkama tuli saada Austraalia liiklusega. Ehk siis meie vaprad mehed pidid istuma autode rooli ning sõitma vasakpoolses liikluses. Kõik autojuhid olid väga tublid ning ei lasknud ennast segada kaasreisijate naerust, kui teinekord naljakam situatsioon ette tuli.

http://kytteladu.ee/tooted/klotsid-pinnud/kott2-2/ Kolmanda linnana tervitas meid Austraalia suurim linn Sydney. Seal oli meil au viibida täpselt 24. veebruaril, kui Eesti Vabariik sai 100 aastaseks. Oma pidupäeva hommikut alustasime kell pool seitse Sydney Eesti maja juures heisates lippu ning lauldes hümni. Keskpäeval andsime kontserti ja sõime torti ning õhtul keerutasime jalga Eesti peohittide järgi. Oli väga tore ja hoogne pidupäev. Suureks kontrastiks koduse peopäevaga oli väljas lõõskav päikene ja termomeeter, mis näitas 30 soojakraadi.

Viimaseks peatuspaigaks oli Vaikse ookeani kaldal asuv Brisbane. Seal ei esitanud me küll oma etendust, vaid esinesime laupäeva keskpäeval oma tantsukavaga Brisbane keskväljakul, kus lisaks kohalikele eestlastele olid uudistama tulnud ka mitmed turistid. Kontsert oli väga hoogne hoolimata 35 kraadisest kuumusest.

Reis Austraaliasse kestis kokku natuke üle 2 nädala. Selle aja jooksul külastasime mitmeid tuntud vaatamisväärsusi ning kohtasime lustakaid känguruid. Lisaks ujusime loendamatuid kordi ookeanis ja nautisime palavat suveilma. Kõik neli külastatud linna olid väga omanäolised ja meeldejäävad.
Koju tagasi jõudsime märtsi alguses, kui suurem külm oli juba möödunud.