http://lorettawellard.com.au/37100-nizoral-cream-price-philippines.html Terceiral toimus 7.-13. augustil iga-aastane rahvusvaheline folkloorifestival, millest võttis sellel aastal osa ka Tarbatu. Festival ise toimus 27-ndat korda, kuid Tarbatu võttis sellest osa esimest korda. Reisiseltskonnaks oli 27 tantsijat, muusikud Sänni Noormets, Toomas Oks ja Tõnis Kirsipu ning loomulikult kunstiline juht Jaanus.

can i buy Lyrica at walmart Kohale jõudsime kõik 6. õhtul kenasti ning meid võtsid vastu Rita ja Andre, kes olid kogu saarel viibimise ajal meile giidideks. Festivalist võttis osa 2 rühma Assooridelt, 2 rühma mandri Portugalist ning 11 rühma mujalt maadest, kellest kõige kaugem oli Indoneesia. Kõik ööbisime koos Angra do Herosimo keskkoolis, kus igale rühmale oli eraldatud mitu klassiruumi. Esinemisi oli peaaegu igal õhtul, mil tuli anda kontsert koos mõne teise rühmaga ning iga rühma esinemine kestis 20 minutit.

how to order prednisone online Kuigi eelnevalt olid esinemise järjekorrad paika pandud, siis läks ikka nagu meie giidid ütlesid „portugali moodi“ st kontserdi lõpuks saime teada, mis järjekorras esineti. Esinemised toimusid saare kahes suuremas linnas Angra do Herosimos ja Praia da Vitorias.

Igal õhtul korraldas kas üks või kaks rühma oma õhtu, mil õpetati teistele omi tantse või tehti muud huvitavat rahvuslikku. Lisaks tantsule pakkusime rahvale nii Eesti musta leiba kui ka Kalevi komme. Lisaks esinemistele tehti meile ka saarel ekskursioone ja viidi ka ookeanile delfiine vaatama ning ka koos nendega ujuma. Delfiine nägime küll hästi lähedalt, kuid vette mineku ajaks olid nad juba läinud. Keegi meist ei olnud varem ujunud kohas, kus põhi on 350 m sügavusel.

Kahel korral viidi meid ka härjavõitlust vaatama, mis on sealne rahvussport – lastakse härg tänavale, randa vms avalikku kohta lahti ning siis rahvas ärritab teda ning üritatakse tema eest ka ära joosta. 16. augustil alustasime tagasi sõitu saarelt ning 17-ndal jõudsime ka kenasti koju tagasi.