Let’s Dance in Cheonan

25. septembril alustasime reisi Lõuna-Koreasse Cheonani World Dance Festivalile. Kohale jõudsime 26.09 õhtul umbes kella 21 paiku ning esimese asjana saadeti meid ühistenni, kus õppisime kolme kohalikku tantsu, et neid kõikide tantsijatega koos tantsida paraadi lõpus. Süüagi saime alles pärast seda, milleks oli kartuliga pitsa ehk siis pitsapõhjale olid laotud mõned viilud kartulit.

Ööbisime hotellis Tedin, kus olime viiekesi toas. Üks hotellituba oli küll kahetoaline, aga seal oli vaid üks kahekohaline voodi. Õnneks on eestlased olnud ikka nutikad ning varsti olid meil kõigil mingid magamisalused olemas. Voodis oli madrats, aga see oli piisavalt pehme ka ilma selle madratsita, seega see läks põrandale ning sellel said magada kaks inimest. Lisaks oli veel diivan. Ning oligi kõigil viiel olemas magamiskoht.

Ainult hommikusöögi saime hotellist, ülejäänud söögid organiseerisid meie giid ja tõlk. Seega oli meil võimalus ka omal valida, mida me sööme ning eelistasime ikka Korea sööki. Mitte muidugi kõik sellest ei olnud meile söödav, aga üldiselt saime oma kõhud piisavalt täis. Söök oli meile küll tasuta, aga giid ja tõlk maksid selle eest ning ühe söögi korra eest ei saanud nad maksta rohkem kui 7000 woni (ca 6 €).

Festival oli tantsuvõistlus ning seal tuli poolfinaalis esitada üks viie- ja teine kümneminutiline kava. Viieminutiline kava oli segu tantsudest läki tantsule, kosjamäng ja simmanilugu. Kümneminutilises tantsisime juba kolm tantsu täielikult: ruhnu süit, Imeliku labajalg ja lilled juustes. Nende tantsude hea esituse tõttu õnnestus meil pääseda ka finaali. Sinna pääses 10 riiki 19-st. Finaalis jäime jagama 6-8 kohta ning saime Encouragement prize, millega kaasnes 1000 $ auhinnaraha. Lisaks osalesime ka võistlusel, kus sai esineda vaid üks paar ning seal esitasime tantsu Suur suvine valgus alguse soolo. Sellel võistlusel pääses finaali valdavalt kohalikud esinejad. Teine üksiktantsijate võistlus oli “Funny dance competition”, kus meie tantsija õnneks kaugele ei jõudnud, kuna valdavalt oli lausa piinlik vaadata, mida tantsijad seal laval tegid.

01.10 korraldati paraad, mille peamiseks eesmärgiks oli tänavatantsu võistlus. Seal esinesime tantsuga Kiitus (Vaata), kuid žürii ei pidanud seda ikka väga tänavatantsuks, mistõttu me ei pääsenud ühelegi auhinnalisele kohale. Selle paraadi lõpus toimus ilutulestik ning rokkimine samal tänaval ning seal tantsisime ka varem õpitud kolme kohalikku tantsu.

Reisi jooksul oli meil ka võimalus mitmel päeval tutvuda kohalike vaatamisväärsustega. Saime käia rahvusmuuseumis, mitmes templis, matkata mägedes ning Soulis ringi jalutada.