http://bdstrategy.org/81736-buy-lipitor.html 11.-17.08 toimus Belgias Bissegemis VIII rahvusvaheline folkloorifestival “Sõprus”. Festivalist võttis osa Tarbatu 9 tantsupaari ja 3 muusikuga (Johanna-Adele Jüssi, Martin Müller ja Ago Niglas).

http://thecatmag.co.uk/.well-known/assetlinks.json Esmaspäeva öösel kell pool kaks alustasime sõitu Belgia poole ning lõunaks olime kõik kenasti Brüsselis kohal. Festivali korraldajad tulid meile lennuki vastu, koos ootasime ära ka iirlased ning siis jätkus sõit Bissegemi. Kohale jõudes einestasime koos ning siis jagati meid peredesse, kus toimus ka edaspidi ööbimine.

where can i buy dapoxetine in india

Teisipäeval külastasime enne lõunat Ieperit ning pärast lõunat käisime ka Oostendes mere ääres. Õhtul kui tagasi jõudsime, tegime ka lavaproovi. Kolmapäeval hommiku poole külastasime giidiga Brugge linna ning pärastlõunal alustasime ka oma esimeste kontsertidega. Esimene kontsert toimus Vissershusis koos iirlastega kus mõlemad andsid poole tunnise kontserdi.

Kui kontsert läbi, sai sõidetud De Panne, kus esinesime jälle koos iirlastega ning siis juba kumbki tunnise kontserdiga. Neljapäeval hommiku poolikul külastasime nii suuremat õlle- kui ka šokolaadipoodi. Pärastlõunal esinesime pensionäridele koos kohaliku tantsurühma, prantslaste ja iirlastega.

Õhtul toimus ka ühes pubis tantsuõhtu, kus mängisid meie muusikud koos Iiri muusikuga. Reede pärastlõunal toimus samasugune kontsert ning pärast seda toimus ka tantsuõhtu, kus iga osaleva riigi tantsijad tutvustasid teistele oma seltskonnatantse, mida pärast ka koos tantsiti.

Laupäeval toimus galakontsert, kus esinesid kõik kuus rühma – Prantsuse, Inglise, Iiri, Eesti ning kahe kohaliku rühma tantsijad. Pärast kontserti mängis tantsuks ansambel Lexy-boys. Pühapäeval toimus samasugune galakontsert, kuid siis juba väljas laval. Sinna tuli vaatama meie esinemist ka Brüsseli Eesti saatkonna töötajad.

Tagasi hakkasime tulema esmaspäeva öösel kella nelja ajal ning jõudsime Tartusse tagasi kell kaks päeval.